Maličkosti ve vztahu s klientem, které mohou změnit celou spolupráci, nejlépe vidí Dita. Bydlí na kopci, takže má nadhled, ale přesto vidí i ty nejmenší detaily, na kterých staví změnu.
Kdysi začínala v přímé práci s lidmi s mentálním postižením v terénu, kde je úspěšně učila sociálním a dalším dovednostem. Dnes s touto zkušeností jako certifikovaná videotrenérka školí a konzultuje především témata v přímé práci s uživatelem služby – komunikační dovednosti (včetně AAK), nastavení individuální podpory a zapojení, spolupráce s okolím uživatele služby. V TUDYTAM si jí vážíme kromě jiného také proto, že je maximálně spolehlivá a chutně a zdravě peče.
KONTAKT NA DITU
KDE SE MŮŽETE S DITOU NEJČASTĚJI SETKAT?
AKREDITOVANÉ KURZY
- Alternativní a augmentativní komunikace
- Deinstitucionalizace a transformace sociálních služeb
- Doprovázení klienta na veřejnosti: Jak se chovat a jak reagovat?
- Dovednosti pro dobré fungování (v) týmu v sociálních službách
- Dovednosti pro udržení hranic v profesionálním vztahu
- Hranice ve vztahu s klientem a práce s limity klienta
- Individuální plán ochrany dítěte: prakticky, efektivně a dle potřeb dítěte
- Jak poskytovat zpětnou vazbu klientovi
- Jak zadávat a kontrolovat úkoly v sociálních službách
- Kdo bude mít potíže? Právní odpovědnost při poskytování sociálních služeb
- Neohrozit, ale neomezit? Práce s rizikem v sociálních službách
- Písemná pravidla a metodiky v organizaci: Úvod do problematiky
- Práce s motivací klienta a hranice služby
- Psaní záznamů v sociálních službách
- Psaní záznamů v sociálních službách II.
- Rodinní příslušníci dospělých uživatelů sociálních služeb: Jak s nimi (ne)spolupracovat
- Spolupráce a vyjednávání s opatrovníky
- Standardy kvality sociálních služeb v praxi
- Standardy kvality sociálních služeb do roka a do dne (dlouhodobý, roční kurz)
- Úvod do deinstitucionalizace a transformace sociálních služeb
VIDEOTRÉNINK
Dita se v TUDYTAM specializuje také na videotrénink interakcí. Ten lze realizovat pod akreditací kurzu Vidět znamená vědět: nácvik používání principů úspěšné komunikace prostřednictvím videa.
PŘEČTĚTE SI TAKÉ JEJÍ ČLÁNKY NA BLOGU
- Rodina jako součást prevence týrání a špatného zacházení – 9. díl seriálu „Splátka dluhu Dorotě Š.“
- Může vzdělávání pracovníků přispět k prevenci týrání klientů? – 8. díl seriálu „Splátka dluhu Dorotě Š.“
- Oponentura jako součást veřejného opatrovnictví – 7. díl seriálu „Splátka dluhu Dorotě Š.“
- Psaní záznamů v sociálních službách – zbytečná administrativa nebo užitečný pomocník?
- Proč nerezignovat na vzdělávání, i když je to online a nemám to rád/a?
- Příběh, který se (ne)stal aneb jak spojit síly sociální služby a rodiny klienta