Pracujete s nemotivovanými klienty? Klesá vaše vlastní motivace k práci s nimi? Pak je přestaňte motivovat k tomu, co nechtějí, a začněte z úplně jiného konce. Na kurzu TUDYTAM zjistíte, že nemotivovaný klient neexistuje!
Kurz je akreditován MPSV č. A2021/0262-SP/PC/VP.
Rozsah kurzu je 16 vyučovacích hodin.
PRÁCE S MOTIVACÍ KLIENTA
A HRANICE SLUŽBY
ANOTACE KURZU
Kurz se věnuje tématům práce s „nemotivovaným“ klientem, vztahu motivace klienta k hranicím služby a tématu ukončování služby. Práce s motivací klientů je jednou z nejdůležitějších otázek práce v sociálních službách vůbec. Kurz přináší odpověď na otázku „Jakým způsobem klienta motivovat?“ a dále na otázku „Kdy to má smysl a kdy už ne?“. Odpověď na druhou otázku je nutné vztahovat k hranicím služby (tedy k tomu, jaké si služba v práci s klientem klade cíle). Posledním tématem probíraným v kurzu je ukončování služby za předpokladu, že již byly u konkrétního klienta jeho cíle i cíle služby naplněny, nebo pokud tyto cíle naplněny být nemohou.
PRO KOHO JE KURZ URČEN
Pro sociální pracovníky a pro všechny pracovníky, kteří jsou v přímém kontaktu s klienty sociálních služeb, včetně aktivizačních pracovníků apod.
CO VÁM KURZ PŘINESE
- Získáte rámec uvažování pro práci s „nemotivovaným“ klientem.
- Rozvinete si své dovednosti v oblasti motivace klienta ke změně.
- Budete umět při práci s klientem vztahovat motivaci klienta k cílům služby.
- Naučíte se plánovat ukončování sociální služby.
MÁTE O TENTO KURZ ZÁJEM?
Aktuálně máme vypsaný tento termín otevřeného kurzu
10. – 11. 10. 2024
Cena kurzu pro 1 osobu
4 200 Kč
Rádi kurz realizujeme také přímo u vás v organizaci, ať už sídlíte kdekoliv v České republice. Stačí vyplnit tento krátký formulář nebo nám zavolat a vše společně domluvíme.
LEKTOŘI O KURZU
DITA VOJÍŘOVÁ
Vážím si všech pracovníků v sociálních službách, kteří to nevzdali ani v těžkých případech a jsou ochotni měnit svůj pohled na to, k čemu by klient měl být motivovaný a jak ho k tomu přesvědčit. S napětím čekám, jak se diskutované případy práce s klientem vyvinou, a vždy jsem mile překvapena změnou v postojích pracovníků.
HONZA PALEČEK
Na tomhle kurzu mě baví, že během něj děláme to, co navrhujeme dělat při práci s „nemotivovaným” klientem. Zkoušíme se soustředit na proces, ne na výsledek. Výsledek pak bývá nečekaný.
BOHUNKA KALOUSKOVÁ
Pracovat s motivovaným klientem je snem a cílem všech pracovníků a jde to samo. Jak namotivovat klienta bývá často ten největší oříšek. Pokud se nám to povede, máme pro začátek vyhráno. Láká mě motivovat a učit pracovníky, jak motivovat klienty, o kterých se často říká, že jsou problémoví, otravní, nároční atp. Věřím, že ke každému se dá cesta najít. Záleží jen na nás, zda chceme, umíme a dokážeme tu cestu najít.
Zajímají vás podrobnější informace k tomuto kurzu nebo se chcete zeptat na něco jiného?
Napište nám na kurzy@tudytam-vzdelavani.cz nebo nám zavolejte na mobil: +420 721 847 730.
NAVAZUJÍCÍ KURZY
Chcete se v této oblasti dále rozvíjet? Navštivte kurz, který problematiku rozvíjí, nebo se kurzy vzájemně doplňují.