Audit vám může pomoci získat nezávislý, externí pohled a zhodnocení v oblasti, která vás zajímá, trápí, nebo které byste chtěli lépe porozumět.
Můžeme nabídnout audity zaměřené na kvalitu poskytovaných služeb nebo na některé z jejích parametrů. Například jen na systém práce s klienty nebo dokonce jen na individuální plánování. Dále audity zaměřené na efektivitu služeb, stejně jako audity řídících procesů v organizacích nebo evaluace vašich projektů.
- Auditoři s vámi podle cíle auditu nebo evaluace domluví plán, který bude obsahovat postup šetření ve vaší organizaci.
- Následuje vstup do organizace, během kterého jsou obvykle vedeny rozhovory s pracovníky organizace a s klienty.
- Auditoři prostudují vaše vnitřní dokumenty a jiné písemné materiály (např. dokumentaci klientů) a případně provedou i pozorování.
- V případě potřeby používáme i některé specifické metody, např. časové snímky.
- Výstupem auditu nebo evaluace je vždy písemná zpráva, jejíž obsah vám auditorský tým bude prezentovat a rámcově s vámi prodiskutuje možnosti změnových opatření.
Pro hodnocení kvality manažerských procesů jsme vyvinuli naše vlastní kritéria a metodiku.
S její pomocí vám umožníme vaši organizaci zhodnotit, kde jsou silné a slabé stránky řízení organizace, a nastavíme společně s vámi opatření ke zvýšení kvality managementu.
Máte o tuto službu zájem nebo chcete více informací? Napište nám, s čím vám můžeme pomoci. Obratem se vám ozveme zpět.