Doprovázení klienta na veřejnosti

Máte za sebou nějaký zážitek s klientem na veřejnosti, při kterém jste se pěkně zapotili? Nebo se vám dokonce takové situace stávají opakovaně? Pojďte se nad nimi zastavit, promyslet a v bezpečném prostředí si vyzkoušet, co by se dalo dělat (jinak)!
Protože: těžko na cvičišti, lehko na bojišti…


Kurz je akreditován MPSV č. A2017/0026-SP/PC/VP.
Rozsah kurzu je 8 vyučovacích hodin.

DOPROVÁZENÍ KLIENTA NA VEŘEJNOSTI: JAK SE CHOVAT A JAK REAGOVAT?

ANOTACE KURZU:

Zkušenost ukazuje, že pracovníci se ve své praxi ocitají v situacích, v nichž hraje podstatnou roli veřejnost: lidé ve veřejných dopravních prostředcích nebo v čekárně u lékaře komentují chování klientů, v obchodech klienta či pracovníka litují nebo jsou zaskočeni způsobem, jakým je klient kontaktuje. Kurz je proto zaměřen na hledání řešení (především obtížných) situací a nácvik dovedností pracovníků, kteří se s klienty (lidmi s postižením) dostávají do kontaktu s veřejností mimo prostory poskytovatele. Pracovníci se učí reflektovat faktory (na straně pracovníka, služby, klienta, veřejnosti, ale i samotné situace), které přispívají ke zdárnému průběhu situací, nebo je naopak komplikují. Na příkladech z praxe a při hledání vhodných reakcí a postupů (preventivních i intervenčních) si pak osvojují dovednosti, které jsou k řešení situací potřebné.

PRO KOHO JE KURZ URČEN:

Pro vedoucí služeb a metodiky.
Pro sociální pracovníky.
Pro pracovníky v sociálních službách.

CO VÁM KURZ PŘINESE:
  • Budete rozumět vlivům, faktorům, které hrají roli při řešení obtížných situací, v nichž se s klientem na veřejnosti ocitáte.
  • Získáte přehled o možnostech preventivních opatření i způsobů reakcí a zásahů v konkrétních obtížných situacích.
  • Vyzkoušíte si různé postupy řešení.

MÁTE O TENTO KURZ ZÁJEM?

Aktuálně není vypsaný žádný termín otevřeného kurzu.

Rádi kurz realizujeme přímo u vás v organizaci, ať už sídlíte kdekoliv v České republice. Stačí vyplnit tento krátký formulář nebo nám zavolat a vše společně domluvíme.


LEKTOŘI O KURZU:

LADA FURMANÍKOVÁ

Skoro každý pracovník v sociálních službách, se kterým jsem se kdy setkala, má nějaký zážitek s klientem, který se odehrál na veřejnosti. Takové zážitky pak vyprávíme, abychom jimi druhé vyděsili, nebo se jim (s úlevou) zasmáli. Na tomhle kurzu mám ale ráda, že po tom všem přijde ještě konstruktivní řešení!

 

DITA VOJÍŘOVÁ

V průběhu tohoto kurzu se mi vždy postupně vybavují moje zážitky s klienty na veřejnosti a také to, že jsem se někdy až díky nim posunula v chápání toho, jaká je moje role při doprovázení klienta. Je mi líto, když slyším, že se pracovníci po náročných zážitcích raději pobytu s klienty na veřejnosti vyhýbají. Ráda hledám a zkouším možnosti, jak to zvládnout!

ODBORNÉ VEDENÍ KURZŮ – LEKTOŘI


INFORMACE O KURZU KE STAŽENÍ V PDF

Zajímají vás podrobnější informace k tomuto kurzu nebo se chcete zeptat na něco jiného?
Napište nám na kurzy@tudytam-vzdelavani.cz nebo nám zavolejte na mobil: +420 721 847 730.

KOMPLETNÍ PORTFOLIO KURZŮ

Sociální sítě
KONTAKT

ADRESA ŠKOLICÍ MÍSTNOSTI
Budějovická 9, Praha 4 – Michle
(prostory Křesťanského společenství Praha Jih)

EMAIL
info@tudytam-vzdelavani.cz

Zásady ochrany osobních údajů
NOVINKY TUDYTAM