Specializujeme se na podporu manažerů v sociálních službách. Naši konzultanti, lektoři a supervizoři znají prostředí řízení pomáhajících organizací jako svoje boty. A díky zkušenostem ze stovek organizací mají potřebný nadhled. Dávají tak veškerou svoji odbornost do vašich služeb.
Máme supervizory připravené pro práci v manažerských týmech i pro individuální podporu manažerů. Můžete se spolehnout, že až s vámi budou pracovat s jistotou vás povedou zákrutami řízení týmu i organizace. Pro každé téma existuje vhodný konzultant. A my víme, který to je. Umíme z našich lidí vybrat toho, kdo sedne právě vám a pomůže s tím, co potřebujete. Používáme vlastní metodiku, která umí věrně zachytit a změřit, ve kterých oblastech řízení je vaše organizace silná a kde má rezervy. Umíme vás provést hodnocením i společně s vámi zrealizovat opatření ke změně. Někdy je dobré vědět, jak na tom jste. Umíme do hloubky prozkoumat manažerské procesy ve vaší organizaci, kvalitu služby, nebo jednotlivé téma. Nabízíme unikátní formu podpory při řešení problematických situací, nesrovnalostí či konfliktů mezi poskytovatelem sociálních služeb a opatrovníkem formou řízeného setkání za účasti mediátora a externího odborníka.SUPERVIZE
KONZULTACE K PROCESŮM A FUNGOVÁNÍ SLUŽBY A ORGANIZACE
HODNOCENÍ MANAŽERSKÝCH PROCESŮ
AUDITY, HODNOCENÍ, EVALUACE
MEDIACE
KURZY A AKREDITOVANÁ ŠKOLENÍ
Naše školení jsou oceňovaná pro zaměření na získávání praktických dovednosti. Manažerům nevyprávíme, jak jsme to dělali… ale učíme je najít vlastní cestu, jak to dělat. Víme, že každý je jedinečný a zároveň stavíme na osvědčených principech.
MANAGEMENT (MNG)
- Aby supervize pomáhala – vše co manažer potřebuje vědět o supervizi
- Dovednosti pro vedení manažerských rozhovorů v sociálních službách
- Jak dobře vybrat, zaučit a hodnotit zaměstnance v sociálních službách
- Jak hodnotit kvalitu služby – Standard č. 15
- Jak zadávat a kontrolovat úkoly v sociálních službách
- Když si lidé hrají: Manipulace v životě manažera v sociálních službách
- Písemná pravidla a metodiky v organizaci: Úvod do problematiky
- Pochvala a kritika jako základní dovednosti pro hodnocení zaměstnanců v sociálních službách
- Propouštění zaměstnance? Rychle, důstojně a srozumitelně
- Role manažera v CDZ.
- Role manažera v sociálních službách
- Role manažera II.: De/motivace v každodenní práci manažera
- Řídit sebe, řídit lidi, řídit služby – výcvik pro manažery v sociálních službách (Manažerský výcvik)
- Úvod do řízení změny v organizaci poskytující sociální služby: Jak prosazovat změny a pracovat s odporem zaměstnanců
- Vedení porad a facilitační techniky pro manažery v sociálních službách
- Z kolegy nadřízeným aneb ze sociálního pracovníka manažerem
PRŮŘEZOVÁ TÉMATA (REZ)
- Deinstitucionalizace a transformace sociálních služeb
⇒ Realizace je možná po konkrétní specifikaci obsahu kurzu a vzájemné dohodě. - Dovednosti pro dobré fungování (v) týmu v sociálních službách
- Jak to vydržet v sociálních službách aneb praktická psychohygiena
- Kdo bude mít potíže? Právní odpovědnost při poskytování sociálních služeb
- Konflikty – jak se v nich vyznat?
- Nebojme se IT aneb zavádění či změna IT systému v organizaci
- Práce s emocemi v sociálních službách
- Psychoterapie a sociální práce – průniky, rozdílnosti a možnosti spolupráce
- Standardy kvality sociálních služeb v praxi
- Úvod do deinstitucionalizace a transformace sociálních služeb
⇒ Realizace je možná po konkrétní specifikaci obsahu kurzu a vzájemné dohodě. - Úvod do supervize pro pracovníky – jak ji dobře využívat


