Jsme přesvědčeni, že dobře vyškolení a ošetření pracovníci v přímém kontaktu s klientem,
jsou nezbytnou podmínkou pro kvalitní služby.
AKREDITOVANÉ KURZY PRO SOCIÁLNÍ SLUŽBY A DALŠÍ POMÁHAJÍCÍ ORGANIZACE
Naše školení jsou oceňovaná především pro zaměření na získávání praktických dovednosti.
Naši lektoři již proškolili tisíce pracovníků ve stovkách kurzů. Průběh každého z kurzů přizpůsobujeme momentálním potřebám účastníků. Na naše otevřené kurzy můžete přijet za námi do Prahy, nebo si objednejte kurz přímo k vám do organizace.
PRÁCE S KLIENTEM (PK)
- Alternativní a augmentativní komunikace
⇒ Realizace je možná po konkrétní specifikaci obsahu kurzu a vzájemné dohodě. - Doprovázení klienta na veřejnosti: Jak se chovat a jak reagovat?
- Dovednosti pro udržení hranic v profesionálním vztahu
- Hranice ve vztahu s klientem a práce s limity klienta
- Individuální plánování
- Jak poskytovat zpětnou vazbu klientovi
- Neohrozit, ale neomezit? Práce s rizikem v sociálních službách
- Práce s motivací klienta a hranice služby
- Práce s motivací klienta a hranice služby ve službách pro seniory
⇒ Realizace je možná po konkrétní specifikaci obsahu kurzu a vzájemné dohodě. ⇒ Speciální kurz
- Psaní záznamů v sociálních službách
- Psaní záznamů v sociálních službách II.
- Spolupráce a vyjednávání s opatrovníky
- Spolupráce s lidmi, kteří mají obtíže s porozuměním
- Rodinní příslušníci dospělých uživatelů sociálních služeb: Jak s nimi (ne)spolupracovat
- Zplnomocňování klienta a individuální plánování
⇒ Realizace je možná po konkrétní specifikaci obsahu kurzu a vzájemné dohodě. - Zvyšování podílu klienta na podobě služby
⇒ Realizace je možná po konkrétní specifikaci obsahu kurzu a vzájemné dohodě.
PRŮŘEZOVÁ TÉMATA (REZ)
- Deinstitucionalizace a transformace sociálních služeb
⇒ Realizace je možná po konkrétní specifikaci obsahu kurzu a vzájemné dohodě. - Dovednosti pro dobré fungování (v) týmu v sociálních službách
- Jak to vydržet v sociálních službách
- Kdo bude mít potíže? Právní odpovědnost při poskytování sociálních služeb
- Nebojme se IT aneb zavádění či změna IT systému v organizaci
- Ochrana osobních údajů v praxi sociálních služeb
- Práce s emocemi v sociálních službách
- Psychoterapie a sociální práce – průniky, rozdílnosti a možnosti spolupráce
- Řešení a zvládání konfliktů
- Řešení a zvládání konfliktů (dvoudenní varianta)
- Standardy kvality sociálních služeb v praxi
- Úvod do deinstitucionalizace a transformace sociálních služeb
⇒ Realizace je možná po konkrétní specifikaci obsahu kurzu a vzájemné dohodě.
SOCIÁLNĚ-PRÁVNÍ OCHRANA DÍTĚTE (SPOD)
- Individuální plán ochrany dítěte: prakticky, efektivně a dle potřeb dítěte
⇒ Speciální kurz postavený především pro OSPODy.