Lucii rozhodně nechybí vhled do všech úrovní poskytování služeb a hlavně nadšení pro metodickou práci. Baví ji oboustranně vylaďovat metodiky a praxi služeb. Na službu se dívá optikou procesů a hledá slabé stránky v nich, nikoliv v lidech. Ráda se pouští do nových výzev a provází organizace na cestě k vyšší kvalitě a dostupnosti.
V TUDYTAM se věnuje nejčastěji tématu zvyšování kvality služeb (včetně kvality jejich řízení) a vnitřním metodikám. Konzultuje, realizuje audity a lektoruje – s nadšením sobě vlastním.
KONTAKT NA LUCKU
KDE SE MŮŽETE S LUCKOU NEJČASTĚJI SETKAT?
AUDITY, HODNOCENÍ, EVALUACE
AKREDITOVANÉ KURZY
- Jak dobře vybrat, zaučit a hodnotit zaměstnance v sociálních službách
- Jak hodnotit kvalitu služby – Standard č. 15
- Písemná pravidla a metodiky v organizaci: Úvod do problematiky