V sociálních službách se objevila náhodou, ale nějak se to zvrhlo a Lada zjistila, že bez nich už to nepůjde. S láskou a plným nasazením je rozebírá a skládá zase dohromady, aby to tak nějak lépe fungovalo.
První sociální službu zažila roku 1997 ve Francii, další pak roku 1999 v Čechách. Srovnání těchto zkušeností ji donutilo a stále nutí k tomu, aby se pokoušela měnit služby a podporovat organizace v tom, aby dělaly své služby dobré a ještě lepší. Proto se s ní u nás potkáte mimo jiné při tématech transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb nebo řízení změn v organizacích a věnuje se také auditům a hodnocení kvality služeb.
Ráda čte a baví jí, že v textech nalézá vysvětlení toho, co vidí v praxi. Při školeních i konzultacích se tak může (a dělá to ráda) odpovědně odvolávat na širokou škálu vědeckých poznatků, které umí velmi srozumitelně a efektivně přenášet do praxe organizací (třeba kdyby vás zajímalo, jak souvisí klasický Aschův experiment s tím, co se děje u vás na poradě…). Lada taky ráda píše a pracuje s týmy a má ráda metodiky (ano, opravdu).
Má zkušenosti především ze služeb poskytovaných lidem s mentálním a kombinovaným postižením a duševním onemocněním, několik let učila na Katedře sociální práce FSE UJEP v Ústí nad Labem a katedře Řízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacích FHS UK v Praze. Kromě TUDYTAM působí jako metodik v Asistence, o.p.s.
KONTAKT NA LADU
KDE SE MŮŽETE S LADOU NEJČASTĚJI SETKAT?
AKREDITOVANÉ KURZY
- Individuální plánování
- Jak hodnotit kvalitu služby – Standard č. 15
- Neohrozit, ale neomezit? Práce s rizikem v sociálních službách
- Písemná pravidla a metodiky v organizaci: Úvod do problematiky
- Propouštění zaměstnance? Rychle, důstojně a srozumitelně
- Role manažera v sociálních službách
- Role manažera II.: De/motivace v každodenní práci manažera
- Řídit sebe, řídit lidi, řídit služby – výcvik pro manažery v sociálních službách (Manažerský výcvik)
- Standardy kvality sociálních služeb v praxi
- Standardy kvality sociálních služeb do roka a do dne (dlouhodobý, roční kurz)
- Úvod do deinstitucionalizace a transformace sociálních služeb
- Úvod do řízení změny v organizaci poskytující sociální služby: Jak prosazovat změny a pracovat s odporem zaměstnanců