Dle informací od účastníků kurzu se jim velice líbily především příklady z praxe, konkrétní ukázky práce – videa – a také diskuse nad aktuálními problémy ve službě neboli přizpůsobení se lektorů konkrétním potřebám pracovníků. Naše organizace má dlouhodobou zkušenost s dalším vzděláváním pracovníků v sociálních službách a často se potkáváme s tím, že lektoři mají méně praktických zkušeností než naši pracovníci (teoretici s akreditací :)). Jsme rádi za každý lektorský tým, kde tomu tak není…
Kurz: Dovednosti pro udržení hranic v profesionálním vztahu
Kurz byl skvělý! Obsahově byl zajímavý, pomohl nám pojmenovat “kameny úrazu” a pro kolegy byl inspirativní. Líbilo se nám, jak je dvoudenní kurz strukturovaný, jednotlivé části programu na sebe plynule navazovaly a přitom to bylo pestré, žádná nuda :-) A přidaná hodnota – lektoři jsou profesionálové a zároveň fajn lidi, celý čas provázela příjemná atmosféra.
Kurz: Práce s motivací klienta a hranice služby
Po dvoudenním kurzu odcházím spokojená a nabitá novými poznatky. Bylo skvělé, že praxe převažovala nad teorií. Sami jsme si mohli na modelových situacích řadu technik vyzkoušet. Vzdělávání bylo perfektně připravené, průběh svižný. Některé poznatky jsem už měla možnost i zavést do praxe – díky!
Kurz: Vedení porad a facilitační techniky pro manažery v sociálních službách